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Via (USA): Unterschied zwischen den Versionen

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{{Bedarfsverkehr
 
{{Bedarfsverkehr
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|Ort=New York City, Chicago, South Orange County (California)
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+
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* $ 5,00 + tax (prepay)
 
* $ 5,00 + tax (prepay)
|ExklusiverVorverkauf=Nein
+
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|Einwohnerzahl=8491079
 
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|Gemeindefläche=1214,4
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|Merkmal=App-Bestellung
 
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|betriebsbeginn=2013/12/01
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|Personal=bezahlt
 
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|Zitate={{Zitat
 
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|Zitat=currently doing tens of thousands of rides a week in a limited service area of midtown and uptown Manhattan
 
|Zitat=currently doing tens of thousands of rides a week in a limited service area of midtown and uptown Manhattan
|Quelle=[http://www.citylab.com/tech/2015/04/the-new-york-car-service-that-charges-almost-transit-prices/389985/ Citylab vom 8.4.15]
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“We know how to do this for tens of thousands of riders a day, so bringing this concept to the suburbs is the logical next step,” says Zachary Wasserman, Via’s vice president of strategy. “Density might be lower, but we can still fit more people into a vehicle each hour than any other technology.” He compares the mind shift to the advent of elevators in cities of the early 20th century. “People needed to get used to the idea that urban space suddenly stretched hundreds of feet into the air and how to move around in it. If we can accomplish a similar behavioral change in the suburbs, it can mean fewer roads and parking lots and more space for public spaces, parks and sidewalks.”
 
“We know how to do this for tens of thousands of riders a day, so bringing this concept to the suburbs is the logical next step,” says Zachary Wasserman, Via’s vice president of strategy. “Density might be lower, but we can still fit more people into a vehicle each hour than any other technology.” He compares the mind shift to the advent of elevators in cities of the early 20th century. “People needed to get used to the idea that urban space suddenly stretched hundreds of feet into the air and how to move around in it. If we can accomplish a similar behavioral change in the suburbs, it can mean fewer roads and parking lots and more space for public spaces, parks and sidewalks.”
|Quelle=[https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/next/mobility-concept-next/building-a-seamless-network/ mercedes-benz.com: Building a Seamless Network] (7.4.16)
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|quelle=[https://www.mercedes-benz.com/en/mercedes-benz/next/mobility-concept-next/building-a-seamless-network/ mercedes-benz.com: Building a Seamless Network] (7.4.16)
 
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Aktuelle Version vom 19. Juni 2022, 17:02 Uhr

Bedarfsverkehr
Dieses Angebot wurde zuletzt am 4.1.2016 von uns aktualisiert. Bitte überprüfe zur Sicherheit selbst, ob die Angaben noch stimmen. Bei Fehlern freuen wir uns über einen Hinweis an projektbeispiele@mobil-am-land.at!
  • Wie funktioniert's?
    Tuer-tuer.png
    Es wird von einer beliebigen Adresse abgeholt und zu einer beliebigen Adresse innerhalb des Bediengebiets gebracht.
    Phone.png
    Es gibt keinen Fahrplan, gefahren wird nur bei Bedarf und vorheriger Buchung.
  • Wann steht das Angebot zur Verfügung?
    Mo-Fr 6:30-21:00
  • Wo steht das Angebot zur Verfügung?
    New York City, Chicago, South Orange County (California) - Vereinigte Staaten
    Die Karte wird geladen …
  • Wie viel kostet das Angebot?
    Einzelticket: 7,00 €
    • $ 7,00 + tax (pay per ride)
    • $ 5,00 + tax (prepay)
  • Wer kann das Angebot nutzen?
    uneingeschränkt
zuletzt überprüft: vor 9 Jahren (4.1.2016)
Betrieb seit 1.12.2013
Statistik bearbeiten

Die Kennzahlen können sich auf das Kalenderjahr beziehen oder auf das Betriebsjahr, das in dem angegebenen Jahr endet.